مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین و یکی از اسطوره های بزرگ ورزش فوتبال گفت لیونل مسی کاپیتان کنونی تیم ملی ‌آرژانتین مستحق دریافت جایزه توپ طلایی به عنوان بهترین بازیکن در جام جهانی 2014 نبود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری آلمان، مسی پس از شکست یک- صفر آرژانتین از آلمان در فینال مسابقات جام جهانی جایزه بهترین بازیکن را دریافت کرد ولی هنگام دریافت این جایزه خوشحال به نظر نمی رسید.

مارادونا در برنامه ای تلویزیونی گفت؛ او (مسی) تمایلی به بالارفتن از پلکان برای دریافت جایزه نداشت و روشن است که «بازاری ها» این تصمیم «ظالمانه» را اتخاذ کرده اند. مارادونا افزود جیمز رودریگز هافبک تیم ملی کلمبیا که شش گل در رقابت های جام جهانی برزیل به ثمر رساند برای دریافت توپ طلایی شایسته تر بود. با این حال مارادونا از  عملکرد کل تیم آرژانتین در این دوره از مسابقات ابراز رضایت کرد و گفت در بازی فینال نیز تیم آلمان بهتر از تیم ما نبود.

مارادونا هدایت تیم ملی آرژانتین را هنگام قهرمانی سال 1986 برعهده داشت و در آن دوره به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

مسی به رغم آن که چهار گل در مسابقات جام جهانی برزیل به ثمر رساند ولی در بازی پایانی نتوانست عرض اندام کند. سپ بلاتر رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) نیز روز دوشنبه از این که گروه ارزیابی عملکرد فنی وابسته به فیفا، مسی را بهترین بازیکن جام جهانی معرفی کرد ابراز تعجب کرد. اما الخاندرو سابیا سرمربی تیم آرژانتین گفت مسی مستحق دریافت این جایزه بود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۱:۰۲ ۲۶ تير ۱۳۹۳
مسی خیلی هم شایسته بود.>_
آخرین اخبار