بیش از 20 هزار نیروی خدمه و خدمتگذار آماده خدمت رسانی به 3 میلیون تشرف در شبهای پر برکت قدر در حرم مطهر امام هشتم (ع) هستند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی گفت:همچنین در این مناسبتها بیش از یک میلیون و 800 هزار جلد کتب ادعیه و قرآن در 16 پایگاه مستقر در صحن ها و رواق های حرم مطهر رضوی بین زائران توزیع می شود .
محمود ممتاز افزود:توزیع بیش از 1 میلون و 500 هزار بطری آب معدنی سرد و حدود 90 هزار بسته متبرک در صفوف نماز جماعت مغرب و عشای حرم مطهر رضوی از دیگر برنامه های شبهای قدر است.
او گفت : 12 هزار زائر و مجاور روزه دار بارگاه امام رضا (ع) و 14 هزار ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز افطار را در این شبها میهمان سفره های اکرام رضوی اند .
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی افزود:ده ها ویدئو پروژکتور و نمایشگرهای محیطی، مراسم شبهای احیا را در رواق ها ، صحن ها و بست های حرم مطهر برای زائران به نمایش می گذارند .
ممتاز گفت:ایجاد پایگاه های ثابت و سیار فوریتهای پزشکی ، آتش نشانی و نیروی انتظامی از مهمترین خدمات ارائه شده به زائران در مراسم شبهای قدر در حرم مطهر رضوی است

 

برچسب ها: شب ، قدر ، خادم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.