استاندار خراسان رضوی گفت : یک ونیم میلیارد دلار اعتبار از طریق فاینانس برای اجرای و تکمیل پروژه های مولد و محرک توسعه به خراسان رضوی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد علی رضا رشیدیان در حاشه بازدید از شهرستان فریمان گفت : این اعتبار باید تا آذر 93 جذب شود و در همین راستا مدیریت استان از اجرای طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی حمایت می کند.

وی گفت : استفاده از ظرفیت منابع صندوق توسعه ملی از جمله راهکارهای تامین بودجه برای اتمام پروژه های نیمه تمام است که اهتمام جهت تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80% و بهره برداری از آنها تا پایان سال با جدیت دنبال می شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه هدف از سفرهای شهرستانی شناسایی ظرفیت های توسعه ای مناطق است گفت:باید برای توسعه متوازن خرسان رضوی با استفاده از مزیت های منطقه ای برنامه ریزی انجام گیرد

وی با اشاره به توانمندی های شهرستان فریمان در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعتی گفت : باید با بکارگیری تمام منابع موجود و استفاده بهینه از ظرفیت بخش های خصوصی و غیر دولتی، شاخص های توسعه را در این منطقه ارتقا دهیم.

انتهای پیام//س
برچسب ها: اعتبار ، فاینانس ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.