بزرگترین جاذبه گردشگری در جهان : دیوار بزرگ چین یکی از بزرگترین جاهای دیدنی در جهان است. این دیوار که طولانی ترین دیوار جهان به شمار می رود شاهکاری هیبت انگیز از معماری دفاعی باستانی است. مسیر پیچ در پیچ آن در کشوری صخره ای و دارای کوه های شیب دار ، منظره ای باشکوه را به نمایش می گذارد.

به گزارش گروه تجارت باشگاه خبرنگاران ، بزرگترین شاهکار بشر در تاریخ: این دیوار بزرگ پروژه ای ساختمانی با طولانی ترین مدت زمان و بیشترین هزینه در زندگی بشر، به همراه خونریزی ها، زحمات و اشک های فراوان بوده است و سزاوار است جایگاه شایسته ای در میان «عجایب هفتگانه جدید جهان» و «فهرست سایت های جهانی یونسکو در چین» به آن اختصاص داده شود.

هدف میلیونی : شاید مائو ستانگ ، رهبر ملی چین، مؤثرترین نظر را در این باره بیان کرده باشد: «هر کس بر فراز دیوار چین قدم بگذارد یک قهرمان واقعی است» .

(کسی که هرگز بر فراز دیوار چین نرسیده یک مرد واقعی نیست.) شاید معنای این گفته، غلبه کردن بر مشکلات، قبل از رسیدن به هدف باشد.

پس بنابراین ، تور چین بدون بازدید از دیوار چین کامل نمی شود .

یک بخش را انتخاب کنید: دیوار بزرگ از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در امتداد هشت استان در شمال چین وجود دارند. «بخش های دیوار بزرگ را برای مقایسه دیوار بزرگ در محل های مختلف ببینید و محلی که دوست دارید از آن بازدید کنید را انتخاب کنید.

دیوار بزرگ چین اساسا برای محافظت از امپراطوری چین در برابر مهاجمان شمالی ساخته شد. اولین بخش ها در قرن هفتم قبل از میلاد ساخته شدند یعنی زمانی که چین همچنان به تعداد زیادی از ایالات کوچک تقسیم می شد.

ساخت و ساز دیوار بزرگ تا آغاز سلسله چینگ (1644) ادامه داشت. در حال حاضر چند بخش از دیوار به عنوان جاذبه های توریستی ترمیم شده و مکان های دیگر دیوار به خوبی حفظ شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار