شاخه‌ نظامی حماس ـ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ـ صبح سه‌شنبه، پیشنهاد آتش‌بس با اسرائیل را که از سوی دولت مصر طرح شده بود، رد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی؛ حماس اعلام کرده است که پذیرش آتش‌بسی که مفاد آن در رسانه‌ها منتشر شده به منزله‌ی «تسلیم» است و این جنبش نه‌تنها تسلیم نمی‌شود بلکه بر شدتِ عملیات خود علیه اسرائیل خواهد افزود.

گردان های عزالدین قسام هم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: از هیچ مسیر رسمی یا غیر رسمی طرح برقراری آتش بس که در رسانه های سخن از آن مطرح شده با ما در میان گذاشته نشده است.

در این بیانیه آمده است: اگر محتوای این طرح صحیح باشد، باید گفت که این طرح، سرافکندگی و تسلیم است و ما آنرا به طور کامل رد می کنیم. این طرح برای ما تنها جوهر روی کاغذ است و ارزشی ندارد.

گردان های قسام اعلام کرد نبرد ما با دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داشت و بر شدت آن افزوده خواهد شد و ما نسبت به خون شهدا نبرد العصف الماکول و همه شهدا و ملت مان وفادار خواهیم بود. 

ما به ملت مان وعده می دهیم که این خون ها و فداکاری ها هدر نخواهد رفت و هیچ کس نخواهد توانست تلاش های ما را ناکام بگذارد.

در همین حال شبکه تلویزیونی المیادین در خبری گزارش داد گردان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد نبرد با دشمن صهیونیست همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: گردان ، قسام ، اتش بس ، خون ، شهدا ، وفا ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار