نمایشگاه مهمانی هنر سه در خانه هنرمندان ایران گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران ؛ نمایشگاه مهمانی هنر 3 عصر امروز با نمایش آثار 35 هنرمند در رشته های مختلف برگزار شد.


بنابر این گزارش آثار به نمایش گذاشته شده در مهمانی هنر 3  60 تابلو در زمینه نقاشی ، دکوراتیو ، تصویر سازی و کاریکاتور را در بر می‌گیرن که هر یک موضوعی از نگاه هنرمندان شرکت کننده را روایت می‌کند. 

*آثار اساتید هنرهای تجسمی در کنار آثار هنرمندان جوان 

یاشار جلایی برگزار کننده نمایشگاه مهمانی هنر سه گفت: در این نمایشگاه آثار استادان برجسته هنرهای تجسمی کشورمان در کنار آثار برخی هنرمندان جوان بر روی دیوار رفته است. 

وی افزود: بخش اساتید و در حقیقت نمایش آثار استادان هنرهای تجسمی در نگارخانه ممیز خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته شده و در گالری های بهار، پاییز، زمستان و میرمیران آثار هنرمندان جوان به نمایش گذاشته شده است.
 
جلایی در خصوص تنوع آثار در این دوره از نمایشگاه مهمانی هنر بیان کرد: در دو دوره گذشته مهمانی هنر آثار در رشته هایی چون نقاشی ، نقاشی خط ، گردآوری و به نمایش گذاشته شد و برای مهمانی هنر 3 برنامه ریزی برای ایجاد تنوع بیشتر در رشته های تجسمی و نمایش آنها صورت گرفت؛ در نمایشگاه مهمانی هنر 3 آثار هنرمندانی چون منوچهر معتبر ، کامبیز گرانبخش ، علی ترقی جاه ، جمشید حقیقت شناس ، رضا بانگیز ، پرویز کلانتری ، پژمان رحیم زاده ، شعیب کاشانی ، فرح ابوالقاسم ، ژاله اکبری ، هایده زرین بار، حسن عامه کن، مسعود غفاری و ... به نمایش گذاشته شده است.

لازم به ذکر است که نمایشگاه مهمانی هنر 3 تا دوم مرداد ماه در خانه هنرمندان ایران ادامه دارد.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار