سرپرست بانک کارآفرین در جلسه "تشریح و تکوین نظام اقتصاد هنر توسط بخش خصوصی " از ارایه تسهیلات ویژه به هنرمندان و صدور "هنر کارت " توسط بانک کارآفرین و بیمه هنرمندان توسط بیمه کارآفرین خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای حمایت ازهنرمندان و کاهش تصدی گری دولت در بخش فرهنگ و هنر در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین فضل الله معظمی سرپرست بانک کارآفرین  تصریح کرد: تكوین و تقویت نظام اقتصاد هنر، زیرساخت‌ها و ابزارهایی مورد نیاز است. هنركارت ابزاری است كه با توجه به زیرساخت‌های موجود، مزایا و تسهیلات متنوعی را در اختیار تمامی هنرمندان و اعضای جامعه هنری كشور قرار می دهد.
 
معظمی خاطر نشان کرد:نظر به تاكید بر تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر در برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه كشور، و در راستای توسعه مسئولیت اجتماعی وحمایت اقتصادی از فرهنگ و هنر این مرز و بوم، بیمه كارآفرین، هماهنگ با اقدام بانك كارآفرین در صدور «هنر كارت» برای این گروه از جامعه، یعنی هنرمندان، خدمات و محصولات جدیدی را تعریف نموده است. این اقدام، گامی كوچك برای ارائه خدمات مطلوب و متناسب با جایگاه هنرمندان و جامعه هنری كشور است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، کار ، هنر ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدمجتبی مرتضوی نصیری
۱۴:۴۲ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
لطفآ مرا عضوکنید.تشکر
آخرین اخبار