سباستین فتل قهرمان چهار سال اخیر رقابت‌های فرمول‌یک باور ندارد سرعت پیشرفت ردبول و رنو برای شکست‌دادن مرسدس حتی در سال ۲۰۱۵ هم کافی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ردبول امسال به شکلی مشهود از مرسدس عقب بوده و هست. اما این تیم امیدوار است بتواند با توجه به به‌روز‌رسانی‌های موتور رنو، در سال آینده حرف‌هایی برای رقابت با این تیم آلمانی داشته باشد.

فتل در این‌باره گفت: گفتن این حرف خیلی سخت است. در حال حاضر اختلاف بین ما و آنها بسیار زیاد است و در حقیقت این فرق هم در بین اولین رقابت و آخرین رقابت برگزار شده، کم نشده است. راستش را بخواهید برای پیشرفت خیلی چیزها را امتحان کردیم، اما آنها هم در طول این نه گرندپری برگزار شده همین کار را کردند.

وی ادامه داد"برای اینکه اختلاف‌ها کم شود باید به‌روز‌رسانی‌های بیشتری داشته باشیم. بعد از اتمام فصل و در تست‌های زمستانی می‌فهمیم که برای رسیدن به مرسدس‌ها باید چه کارهایی انجام بدهیم.

اگر سیستم تعلیق  برای گرندپری آلمان ممنوع اعلام شود، امکان دارد تعادل و توازن قدرت در بین تیم های حاضر در این رقابت‌ها بر هم بخورد، سباستین فتل در اینباره گفت: ما می‌دانیم چه داریم و از چه امکاناتی استفاده می‌کنیم، اما نمی‌دانیم تکنولوژی مورد استفاده آنها چیست. حرف‌هایی که فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی درباره این موضوع زده واضح و روشن است. احتمال دارد بسیاری از تیم‌ها در نتیجه این تصمیم قدرت خود را از دست بدهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فتل ، مرسدس ، فرمول یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.