مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دیدار ظریف با کری آغاز شد ، اراده مردم در 23 تیر 78 توطئه را سرکوب کرد/نقش برخی مطبوعات و فعالیت‌های رسانه‌ای در فتنه 78 ، اموال بابک زنجانی قیمت گذاری می‌شود و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

موافقت وزارت نفت با قیمت‌گذاری اموال بابک زنجانی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/23/2431133_593.jpg

 سخنگوی دستگاه قضا در تشریح آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: این فرد ارز را نقد گرفته و باید دید این پول کجا رفته است؟ و اگر این پول واقعا موجود است آن طور که خودش در ابتدا ادعا داشت چه طور می‌شود این پول را برگرداند.

بسته تحلیلی و جهت‌گیری‌های اصلی دولت برای خروج از رکود منتشر شد+ جزئیات و جداول بسته تحلیلی و جهت‌گیری‌های اصلی دولت یازدهم برای "خروجِ غیرتورمی از رکود" منتشر شد.

سالانه 120 هزار سقط جنین غیرقانونی در کشور انجام می‌شود/ ضرورت اصلاح سیاست‌های جمعیتی
 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سمت‌گیری کلی سیاست‌های جمعیت در حال حاضر باید به سمت اصلاح شرایط حرکت کند تا بدین ترتیب جمعیت جوان کشور تغییر موضع ندهند.

اموال بابک زنجانی قیمت گذاری می‌شود

 دادستان کل کشور گفت: در جلسه‌ای که با ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شد وزارت نفت با کلیت مسئله یعنی تحویل اموال بابک زنجانی و قیمت گذاری آن موافقت کرد.

برنامه‌های دو وزارتخانه برای تحقق اقتصاد مقاومتی تصویب شد

 جلسه شورای اقتصاد پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد و برنامه‌های دو وزارتخانه برای تحقق اقتصاد مقاومتی به تصویب رسید.

مسلمانان مقابل فتنه‌انگیزی‌ها متحد باشند

 نماینده بسیج دانشجویی در این نشست خبری با انتقاد از سکوت سازمان ملل متحد و بی توجهی این سازمان به مردم بی دفاع و ستمدیده فلسطین، برخورد جدی با اشغالگران صهیونیست را خواستار شد.

تعدیل در قانون آیین دادرسی کیفری با حضور آیت‌الله آملی در کمیسون قضایی مجلس بررسی شد
 عضو کمیسیون قضایی مجلس در تشریح جلسه روز گذشته اعضاء کمیسیون متبوعش با رئیس دستگاه قضا گفت:‌ بررسی قانون آیین دادرسی کیفری موضوع مورد بحث در جلسه روز گذشته بود.

رشد وپویایی مراکز آموزشی، رشد قرارگاه پدافند هوایی را به دنبال خواهد داشت

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در جریان بازدید از مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر( )گفـت: بـا وجــود مراکز آموزشی نیازمندی‌های قرارگاه پدافند هوایی به نیروهای متخصص در داخل تأمین می‌شود.

دیدار ظریف با کری آغاز شد
 جلسه وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر خارجه آمریکا در وین آغاز شد.

اراده مردم در 23 تیر 78 توطئه را سرکوب کرد/نقش برخی مطبوعات و فعالیت‌های رسانه‌ای در فتنه 78
این فعال سیاسی با اشاره به حماسه بزرگ مردم در 23 تیر 78، گفت: آشوب‌های سال 78 نشان داد که این‌ حرکت‌ها جنبش مردمی نیست به این دلیل که بلافاصله پس از حضور گسترده مردم توطئه‌ها خنثی شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار