دنیل ریکاردو راننده تیم ردبول ریسینگ باور دارد در گرندپری آلمان، یک سباستین فتل متفاوت را پیش رویش خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قهرمان چهار دوره رقابت‌های فرمول‌یک، رقابت در گرندپری آلمان را با اینکه از رده دوم آغاز کرده بود، اما در نهایت توانست در رده پنجم از خط پایان عبور کند.

رقابت بعدی قرار است در پیست هاکنهایم تحت عنوان گرندپری آلمان برگزار شود و ریکاردو باور دارد فتل در خانه خود عملکرد متفاوتی خواهد داشت.
ریکاردو گفت: من باور دارم بهترین کلمه برای این توصیف «خودنمایی» است. سباستین در هاکنهایم بهتر از گذشته نخواهد بود، بلکه فتل واقعی را به ما نشان می‌دهد.

به همین دلیل اطمینان دارم در آلمان فتل تشنه‌تر از رقابت‌های قبلی خواهد بود و برای بدست آوردن امتیازهای بیشتر دست به هر کاری می‌زند.

ریکاردو همچنین درباره خود نیز عنوان کرد برای موفقیت‌های بیشتر در گرندپری آلمان بیشتر از گذشته تلاش می‌کند تا مانند گذشته بتواند امتیازهای خوبی را برای خود و ردبول کسب کند.

ریکاردو افزود: من هم مانند گذشته سعی می‌کنم هرچه در توان دارم انجام بدهم و هر کاری که در رقابت‌های گذشته انجام دادم، در این گرندپری نیز انجام می‌دهم.

باید ببینیم چه پیش می‌آید. در آلمان سباستین سریع‌تر خواهد بود و واقعیت این است که رقابت جذابی را بین خودمان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ریکاردو ، فتل ، گرندپری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار