نماینده بسیج دانشجویی در این نشست خبری با انتقاد از سکوت سازمان ملل متحد و بی توجهی این سازمان به مردم بی دفاع و ستمدیده فلسطین، برخورد جدی با اشغالگران صهیونیست را خواستار شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، نشست خبری تشکل‌های دانشجویی در نقد عملکرد انفعالی سازمان ملل متحد ظهر امروز مقابل دفتر این سازمان در تهران برگزار شد.

در این نشست خبری نمایندگان تشکل‌های بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و جنبش عدالت خواه دانشجویی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را در نوار غزه محکوم کردند.



نماینده بسیج دانشجویی در این نشست خبری با انتقاد از سکوت سازمان ملل متحد و بی‌توجهی این سازمان به مردم بی‌دفاع و ستمدیده فلسطین، برخورد جدی با اشغالگران صهیونیست را خواستار شد.

ناصر آراسته با اشاره به سیاست فتنه‌انگیزی کشورهای غربی از مسلمانان خواست در برابر این فتنه انگیزی‌ها متحد باشند.

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان نیز با انتقاد از سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر از دولت‌های غربی خواست از موضع گیری‌های انفعالی دست بردارند و ‌در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس موضع جدی اتخاذ کنند.

سعید اصغریان همزمانی این تجاوزات با مسابقات جام جهانی را اقدامی هدفمند خواند که رویکرد آن کم توجهی رسانه ها به کشتار مردم بی‌دفاع غزه است.

در ادامه این نشست علیرضا کریمی، نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل همزمانی حملات وحشیانه به نوار غزه با اقدامات تروریستی گروه های تکفیری در عراق را یک سیاست صهیونیستی خواند که هدف آن ضربه زدن به جبهه مقاومت در منطقه است.

در پایان این مراسم ابراهیم خداشناس، نماینده جنبش عدالت خواه دانشجویی ضمن همدردی با مردم مظلوم غزه خاطر نشان کرد: غرب در پی اسلام هراسی در جهان است که گروههای تکفیری بانی آن شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار