قم/

مشکل ازدواج در کشور بسیار جدی است

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد با بیان این که انفاق کردن برای کسانی که اعمال زیادی ندارند راهگشا خواهد بود،گفت حدود 500 آیه در مورد انفاق، صدقه و قرض الحسنه در قرآن بیان شده است و این مسئله نشان دهنده اهتمام دین به امر احسان و سخاوت است.

باشگاه خبرنگاران جوان، حجت السلام والمسلمین فرحزاد در مراسم گلریزان کمک به سادات نیازمند و ایتام در سخنانی با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام اظهار داشت: کرم و سخاوت دو شاخصه مهم امام حسن مجتبی(ع) می باشد که این مسئله الگویی برای شیعیان و انسان های عالم است.
حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد با بیان این که انفاق کردن برای کسانی که اعمال زیادی ندارند راهگشا خواهد بود، افزود: حدود 500 آیه در مورد انفاق، صدقه و قرض الحسنه در قرآن بیان شده است و این مسئله نشان دهنده اهتمام دین به امر احسان و سخاوت است.
وی با اشاره به اینکه در آیات قرآن کریم تاکید شده است برای افزایش رزق و روزی انفاق کنید، تصریح کرد: در زندگی های خود عادت کنیم که مقداری از اموال، توان و همت خود را برای انفاق کنار بگذاریم.
کارشناس مسادئل دینی اظهار داشت: امروز مشکل ازدواج در کشور بسیار جدی است و مهم ترین دلایل آن هم عدم اشتغال جوانان و مشکلات اقتصادی مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین افزود: این کشور منابع غنی بسیاری دارد و باید از آن ها برای رفع مشکلات مهم مردم استفاده کرد. /ز
برچسب ها: قم ، حجت ، اسلام ، فرحزاد ، ازدواج ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پسر مجرد
۱۳:۳۴ ۲۳ تير ۱۳۹۳
حاجی کجای کاری !!
الان خونه هر کی میروم جز سکه و خونه اگه نداشته باشی میگن برو دیگه برنگردی!!!

خدا رو شكر میکنم که در این دوره زمونه ادم ها خودشون رو خوب نشون میدن.