تیم ملی بسکتبال در روز چهارم کاپ آسیا با قرعه استراحت مواجه است و در این فرصت به تمرین و بررسی فیلم بازی ها می پردازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال که صبح فردا در آخرین دیدار مرحله مقدماتی کاپ آسیا با هند روبرو می شود، امروز با قرعه استراحت مواجه بوده و صبح امروز هم یک تمرین سبک انجام داد. کادر فنی تیم ملی در جلسه آنالیز عصر نکاتی از بازی های گذشته و همچنین نحوه بازی هند را به بازیکنان گوشزد می کند.

بچیروویچ سرمربی تیم ملی بعد از انجام سه بازی در کاپ آسیا باخت به چین را تنها یک بازی دانست که با عملکرد بد بازیکنان پست و اشتباهاتی بزرگ همراه بود. وی با اشاره به غیبت برخی نام های بزرگ در تیم تاکید کرد: در حقیقت خوشحالم که این اشتباهات در این مرحله رخ می دهند. به هر شکلی که به این مسابقات نگاه کنیم، تازه در ابتدای راه قرار داریم. در این تورنمنت هنوز هم شانس بردن قهرمانی را داریم و در مسیر طولانی مدت بازی های بین المللی هم تنها 3 بازی انجام داده ایم.

بسکتبال به احترام و اعتبار نیاز دارد

سرمربی تیم ملی ادامه داد: بسکتبال در ایران به اعتبار و احترام بیشتری نیاز دارد. فکر می کنم با توجه به موفقیت های بسیار بزرگ بسکتبال، این رشته احترامی را که مستحق آن است را دریافت نمی کند.

وی با اشاره به جام جهانی اسپانیا تاکید کرد که تنها به دو برد برای صعود نیاز دارد و این هم کاملا قابل دسترس است.

بچیروویچ اشاره کرد: ما هیچ چیز برای از دست دادن مقابل نام های بزرگ در جام جهانی نداریم. تمام تیم ها تحت فشار برای بردن ما هستند و امیدوارم از این موضوع به نفع خودمان استفاده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار