مسئول واحد خواهران تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه از تقدیر برگزیدگان حجاب و عفاف سوادکوه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، فرح دخت مظلومی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های برگزار شده عفاف و حجاب تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی، گفت: توجه به ابعاد مختلف، عفاف و حجاب از اولویت‌های واحد خواهران تبلیغات اسلامی است.

مسئول واحد خواهران تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به برنامه‌های این اداره برای گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب، افزود: برگزاری نمایشگاه، سخنرانی، تقدیر از نخبگان و همایش‌های فرهنگی و هنری و دینی بخشی از برنامه‌های این اداره در گرامیداشت عفاف و حجاب بود.

وی با بیان اینکه استفاده از چادر به عنوان حجاب برتر مورد تاکید آموزه‌های دینی است، خاطرنشان کرد: چادری شدن چند نفر از دانش‌آموزان در برنامه‌های مختلف دینی و فرهنگی تبلیغات اسلامی در سال گذشته و سال‌جاری بر آمادگی لازم برای اجرایی شدن کامل حجاب برتر در جامعه حکایت می‌کند.

مظلومی با بیان اینکه تعداد 25 نفر از فعالان حجاب و عفاف سوادکوه در همایشی مورد تقدیر قرار گرفتند، افزود: برگزارکنندگان غرفه‌های حجاب و عفاف، تولیدکنندگان البسه دینی، برگزیدگان برنامه‌های دینی و فرهنگی و هنری و مقالات و کلیپ‌های برتر از برگزیدگان عفاف و حجاب سوادکوه بوده‌اند.

انتها ی پیام/م
برچسب ها: حجاب ، عفاف ، سوادکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.