نایب رئیس بانوان انجمن سپک تاکرا وضعیت تیم ملی سپک تاکرای بانوان اعزامی به رقابتهای جهانی تایلند را بسیار خوب و امیدوار کننده توصیف کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ،  یلدا قاسمی اظهار داشت: اردوی تیم بانوان که هم اکنون در کمپ بانوان بوستان ولایت برپاست شرایط مناسبی دارد و بازیکنان زیر نظر  سارا شهسواری به عنوان سرمربی تمرینات آماده سازی را دنبال می کنند و فشردگی این تمرینات اردونشینان را روز به روز به مرز آمادگی می رساند.
 
وی افزود: حضور در رقابتهای جهانی تایلند فرصت خوبی است که بانوان خود را نشان دهند و امیدوارم که تیم ملی سپک تاکرای زنان بتواند با انجام بازیهای قابل قبول نتایج خوبی هم به ثبت برساند.

یلدا قاسمی با تمجید از امکانات اردوی مذکور گفت: خوشبختانه با پیگیریهای مستمر رئیس انجمن و تعامل با شهرداری منطقه 19 مکان و شرایط اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان مناسب است و لازم است که از همکاری صمیمانه مسئولان شهرداری به ویژه مهندس جودکی و  محمد خانی قدردانی نمائیم.
 
وی اضافه کرد: حضور نایب رئیس بانوان فدراسیون در اردوی تیم ملی انگیزه بازیکنان و کادر فنی را بالا برد و این نشان از توجه ویژه فدراسیون به تیم ملی سپک تاکرای بانوان دارد و مطمئنا با کسب نتایج آبرومندانه در تایلند می توانیم از این حمایتها قدردانی کنیم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار