رئیس فدراسیون کاراته بعد از اعتراض بانوان کاراکته کار نسبت به انتخابی‌های قبل از افطار گفت: که نمی‌توانستیم مسابقات را در ساعات پایانی شب و بعد از آن برگزار کنیم.

  علیرضا سمندر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره اعتراض جمعی کاراته کاران بانوان مقابل درب وزارت ورزش عنوان کرد: به دلیل کمبود زمان و نبود سالن نمی‌توانستیم انتخابی‌های تیم ملی بانوان را در زمان دیگری برگزار کنیم.
 وی افزود: برای بازی‌های آسیایی اینپون و مسابقات جهانی آلمان فرصت زیادی نداریم و چند روز قبل انتخابی بخش کاتای بانوان با موافقت همه ورزشکاران برگزار شد یعنی هنگام اعلام زمان انتخابی اعتراض نسبت به زمان آن نداشتیم.
 رئیس فدراسیون کاراته گفت: انتخابی تیم ملی کاتای بانوان چند ساعت قبل از افطار برگزار شد.  نفراتی که در مسابقات انفرادی عنوان برتر را کسب کردند، وقتی در بخش تیمی موفق نشدند، اعتراض خود را نسبت به زمان برگزاری مسابقات در قبل از افطار به مقابل درب وزارت ورزش و جوانان رساندند. 
سمندر تصریح کرد: نمی‌توانستیم زمان انتخابی را به بعد از افطار موکول کنیم چون آن وقت مجبور می‌شدیم مسابقات را در ساعات نیمه شب برگزار کنیم و که بعد از آن هم مسائل دیگری به وجود می‌آمد به ما اعتراض می‌کردند.
 انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار