"سعید سعدی":

تولید و توزیع با یکدیگر همخوانی ندارد

تولید و توزیع آثار سینمایی با وجود کمبود‌ سالن‌های سینمایی موجود یکسان نیست.

سعید سعدی، تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص افزایش سالن‌های سینما گفت: با توجه به شرایط اکران و کمبود سالن‌های سینما در تهران و شهرستان‌ها خود دلیل خوبی برای کاهش نمایش آثار و زمان اکران آن است.

وی ادامه داد: افزایش سالن‌های سینما کمک شایانی به تولیدات و بهتر شدن اکران در این عرصه است و این روند یکی از راه‌ کارهای مفید در جهت مشکلات پیش روی سینمای ایران است.

در حال حاضر، تولید و توزیع سینما با یکدیگر همخوانی ندارد و با افزایش سالن‌های سینما مشکلات اکران برطرف شده و با افزایش زمان اکران فیلم‌ها آثار مخاطبان بیشتری برای دیدن فیلم‌ها به سمت سینما کشیده می‌شوند.

سعدی همچنین در پایان در خصوص مجهز شدن سالن‌های سینما به سیستم دیجیتال خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از سینماهای کشور به خصوص تهران هنوز به سیستم پخش دیجیتال مجهز نشده و این خود منجر به ضررها‌ی بسیاری برای صاحبان فیلم در سینما خواهد شد، چون در درجه اول تبدیل آثار به فرمت 35 میلی متری بسیار هزینه بر است و نمایش داده نشدن آن فیلم در سینماهای مرکزی تهران منجر به دیده نشدن آن از سوی طیف وسیعی از مخاطبان سینما خواهد شد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار