نیروهای عراقی در ادامه عملیات خود علیه گروه تکفیری-بعثی تلفات سنگینی را به آنها وارد کردند.این در حالی است که تررویست ها نیز علیه شهروندان غیرنظامی جنایت های خود را ادامه می دهند.

به نقل از العراقیه نیوز: گروه های تروریستی کفیری امروز 12 شهروند را در جریان عقب نشینی خود از روستای "نوافل" در حومه شمالی المقدادیه(40 کیلومتری شمال شرق بعقویه) اعدام کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العراقیه نیوز:یک منبع امنیتی اعلام کرد گروه تکفیری-بعثی ظهر امروز در زمان عقب نشینی از شمال شرق بعقوبه، 12 شهروند را اعدام کرد.

در همین حال، صلاح الدين خالد الحسام، عضو کمیته امنیتی شورای استان صلاح الدین اعلام کرد، عشایر منطقه الزوایه موفق شدند تا دهها تن از تروریست های تکفیری را در حمله عشایر به تروریست ها از پای درآورده و تلفات سنگینی را به آنها تحمیل کنند.

در هیمن راستا، جميل الشمري، فرمانده پلیس دیاله اعلام کرد نیروهای امنیتی عراق 17 تررویست تکفیری را به هلاکت رسانده و خودروهای آنان را در منطقه المقدادیه به آتش کشیدند.

قاسم عطا، سخنگوی فرمانده نیروهای مسلح عراق اعلام کرد، در جریان عملیات نیروهای امنیتی عراق در مناطق مختلف تکریت، 41 تروریست از پای درآمده و 250 دستگاه خودروی آنان نیز منهدم شده است و همچنین نیروهای امنیتی 30 تروریست را در استان دیاله از پای درآوردند.

وی تاکید کرد نیروهای عراقی همچنان کار پاکسازی تکریت از تروریست ها را ادامه می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار