رییس مجلس سنای افغانستان درباره میانجیگری وزیر امور خارجه آمریکا بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آن کشور گفت: میانجیگری جان کری برای شما ننگ و عار است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ رییس مجلس سنای افغانستان درباره میانجیگری وزیر امور خارجه آمریکا بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آن کشور گفت: میانجیگری جان کری برای شما ننگ و عار است.

"فضل هادی مسلم یار" در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس سنای افغانستان ، اقدام جان کری را برای میانجیگری بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اقدامی عادی دانست و گفت: نامزدها خود نیز می توانستند به چنین توافقی دست یابند اما متاسفانه رسم بر این شده است که باید جان کری نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور را به توافق برساند.

رییس مجلس سنای افغانستان همچنین در جلسه علنی روز یکشنبه اعلام کرد: حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار زنان و کودکان ، جنایت جنگی علیه بشریت است و مجلس سنای افغانستان این حملات را محکوم می‌کند.

مسلم یار از کشورهای اسلامی و شورای امنیت سازمان ملل خواست برای پایان دادن به این جنایت هرچه زودتر اقدام کنند. نمایندگان افغان نیز از سکوت کشورهای غربی در قبال جنایت این رژیم انتقاد و اعلام کردند: کودکان بی‌گناه فلسطینی طعمه راکت‌های پیشرفته اسراییل شده اند و هیچ کس به داد آنها نمی‌رسد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار