برنامه "صبح بخیر ایران" فردا چهارشنبه 18 تیرماه به مناسبت روز ملی ادبیات كودك و نوجوان ، جایگاه ادبیات کودک در کشور را بررسی می کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه یك سیما ؛ غلامرضا بختیاری تهیه کننده برنامه صبح بخیر ایران گفت: روز ملی ادبیات کودک و نوجوان ارج نهادن به تلاش پدیدآورندگانی است که نوشتن برای کودکان و نوجوانان را کاری بزرگ به شمار آوردند و به همین دلیل در برنامه صبح بخیر ایران  روز چهارشنبه که ساعت 6 از شبکه یک پخش می شود محمد میرکانی از نویسندگان و فعالان حوزه ادبیات كودك و نوجوان حضور دارد و درباره ادبیات کودک ونوجوان صحبت می‌کند. 

نگاهی به  محتوای آثار ادبی كودك و نوجوان و همچنین بازبینی اندیشه های پدیدآورندگان این حوزه از محورهای گفت و گوی مجریان صبح بخیرایران با محمد میرکانی است. 

ضرورت پرداختن تخصصی به ادبیات کودک و نوجوان از جمله مباحثی است كه در این برنامه  مطرح می‌شود.

شایان ذكر است، " محمد میركیانی " خالق  مجموعه داستانهای کوتاه"بچه های کوچه "است  که برگرفته از زندگی بچه ها و خاطرات آنها در کوچه های مختلف همه شهرها است. 

برنامه "صبح بخیر ایران" چهارشنبه  ساعت از  6:10 تا 8 به تهیه كنندگی غلامرضا بختیاری و اجرای  ساسان گلستانه  و شهریار ربانی هر روز از شبكه یك سیما پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار