به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب ویژه برنامه ای با تجمع و حضور خواهران بسیجی در سالن خاتم استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت : عفاف و حجاب دو واژه مقدس در ادیان الهی به ویژه در آئین اسلام است که این دو واژه علاوه بر اینکه ریشه در شرع دارد امری فطری نیز می باشد برای اثبات این ادعا می توان به آیات قرآن مجید ، روایات معصومین (ع) سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد .

فاطمه کیخا افزود : اما متاسفانه در دنیای کنونی شاهد هجوم همه جانبه به این ارزش الهی هستیم به گونه ای که امروز جوامع بشری به ویژه جوانان و نوجوانان و خانواده ها در معرض آسیب جدی هستند لذا ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به صورت چهره به چهره موثر و راه مفیدی جهت تغییر رفتار به صورت مستقیم می باشد .

وی ادامه داد: فضا سازی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران سراسر استان ، تجمع و راهپیمایی خواهران بسیجی در خاش ، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در چابهار ، تجمع هزار نفری خواهران بسیجی در شهرستان نیمروز ، تهیه بیانیه و قرائت در پایان مراسم ، توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در بین حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین را از مهمترین برنامه های اجرایی این روز در سطح استان برشمرد .

انتهای پیام./ز

برچسب ها: عفاف ، حجاب ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.