رحمانی موحد گفت: جشنواره مشارکت ملی گردشگری با 22 محور و با مشارکت همه‌ سازمان‌ها با حوزه‌های مختلف به این جشنواره ملحق شده‌اند.

مرتضی رحمانی‌موحد، معاون گردشگری در نشست خبری جشنواره مشارکت ملی گردشگری اظهار داشت: جشنواره مشارکت ملی گردشگری با همدلی، همنشینی، هم‌افزایی، خانواده بزرگ گردشگری با رویکردهای متفاوت برگزار می‌شود.   

وی گفت: جشنواره مشارکت ملی گردشگری با 22 محور و با مشارکت همه‌ی سازمان‌ها با حوزه های مختلف به این جشنواره ملحق شده‌اند.

رحمانی در ادامه افزود: جوامع محلی، سطح زندگی، خانواده، فرهنگ، مدیریت جهادی، میراث فرهنگی، آموزش، حمل و نقل، ارتباط، اقتصاد، محیط زیست، امنیت، جوانان، رسانه، توسعه ارتباطات تعدادی از محورهای این گردشگری است.
 
وی در خصوص نحوه برگزاری جشنواره گفت: این جشنواره با مشارکت مردم و تشکل‌های مردمی منجر به ایده‌های نو، خلاقیت و پویایی می‌شود که همه‌ی اقشار جامعه را دربر می گیرد.

معاون گرشگری در ادامه تصریح کرد: ایده‌های نو این جشنواره با موضوعات نرم‌افزاری گردشگری، تبلیغات و کیفیت خدمات  برگزار می گردد.
 
رحمانی در خصوص شاخص‌های موثر جشنواره مشارکت ملی گردشگری گفت: بحث کلیپ و فیلم کوتاه 7 تا 10 دقیقه ای و همچنین بحث وبلاگ‌نویسی از شاخص‌های موثر در این جشنواره است.
 
وی تاکید کرد: آیین‌نامه جشنواره محدودیت سنی ندارد اما ثبت‌نام در سایت جشنواره الزامی است و همچنین آثار ارسال شده باید با موازین اسلامی انطباق داشته داشته باشد.
 
رحمانی درخصوص تقویم جشنواره توضیح داد: تقویم جشنواره تا آخر مرداد است که شهریور آثار ارسال شده داوری می‌شوند و 5 مهرماه به برترین آثار در 3 رتبه جوایز اهدا می‌شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، گردشگری ، رحمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار