تقویم اجرایی طرح شاهد سال 93 به دستگاه‌های فرهنگی کشور ابلاغ شد.

 حجة‌الاسلام والمسلمین سید حسن مؤذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از ابلاغ تقویم اجرایی طرح شاهد سال 93 به دستگاه‌های فرهنگی کشور خبر داد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: این تقویم مشتمل بر راهبرد‌های و اهداف 9 گانه ای است که به امضا و تأیید وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، آموزش و پرورش بعنوان اعضای شورای عالی طرح و برنامه شاهد رسیده  است.

رئیس ستاد برگزاری شاهد، راهبردها و اهداف طرح شاهد و ایثارگر برای سال 93 را عزم جدی دولت یازدهم برای احیای طرح شاهد و ایثارگر، استفاده از فضای مجازی جهت توسعه فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی از نخبگان شاهد و ایثارگر در ابعاد گوناگون، الگوسازی ملی شاهد و ایثارگر و اعطای نشان‌های ملی لیاقت شاهد و مدیریت استعداد‌های نخبگان شاهد و ایثارگر و توسعه مراکز و انجمن‌های علمی و پژوهشی شاهد و ایثارگر عنوان کرد.

مؤذنی ادامه داد: رویکردهای کارآفرینی و رشته‌های مهارتی و حرفه‌ای برای جامعه شاهد و ایثارگر، توجه ویژه به تحصیلات تکمیلی و جذب هیأت علمی نخبگان شاهد و ایثارگر، برنامه ریزی و ساماندهی به بازماندگان از تحصیل در جامعه هدف و استمرار کیفی سازی مدارس شاهد، اجرایی کردن اسناد بالا دستی در خصوص امور فرهنگی و آموزشی شاهد و ایثارگر را از دیگر اهداف این طرح به شمار می‌آیند.

گفتنی است، ابلاغ تقویم اجرایی طرح شاهد سال 93 به دستگاه‌های فرهنگی کشور به دستور نماینده ولی فقیه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شده است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: ابلاغ ، شاهد ، اجرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار