فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره از کشف 11 هزار داروی تقلبی غیرمجاز از یک عطاری در شهرستان خرم‌دره خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مظاهر ریاسوند اظهار داشت: یک واحد صنفی در شهرستان خرم‌دره استان زنجان که در پوشش عطاری اقدام به توزیع داروهای غیرمجاز و تقلبی می‌کرد پلمب و از این واحد صنفی 11 هزار و 522 قلم داروی غیرمجاز قاچاق و تقلبی کشف شد.

وی تصریح کرد: کشف این مقدار داروی غیرمجاز و تقلبی از یک عطاری که ممکن است آثار زیانباری و در برخی مواقع مرگ را برای مصرف کنندگان در پی داشته باشد هشداری است که مردم در دام این‌گونه افراد سودجو قرار نگیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: افراد ساده لوح و افرادی که داروهای خود را از مراکز مجاز و زیر نظر پزشک تهیه نمی‌کنند فرصت مناسبی برای افراد سودجو و فرصت طلب است و در مقابل رعایت برخی موارد می‌تواند به عنوان مانعی در برابر افراد باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه توزیع کنندگان داروهای غیرمجاز و تقلبی با ارائه اطلاعات نادرست و غلط ضمن دستیابی به اهداف خود طعمه‌هایشان را در معرض انواع آسیب‌ها و در مواقعی مرگ قرار می‌دهند، افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر فروش انواع داروی غیرمجاز در یک عطاری در سطح شهرستان خرم‌دره موضوع در دستور کار تیمی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

ریاسوند با اشاره به اینکه ماموران پس از شناسایی این واحد صنفی آن را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند، یادآور شد: ماموران پس از اطمینان از فعالیت غیرقانونی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این واحد صنفی 11 هزار و 522 عدد انواع دارو، قرص غیرمجاز و قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره در پایان یادآور شد: در این رابطه عطاری پلمب و فرد متخلف با تشکیل پرونده‌ برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، خرم دره ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.