معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، از برگزاری نمایشگاه بزرگ میوه‌های قرانی در بوستان قائم این منطقه خبر داد.

 عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  گفت: برگزاری نمایشگاه بزرگ میوه‌های قرانی در بوستان قائم منطقه 18 همزمان با ماه مبارک رمضان و فصل تابستان در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان و فصل تابستان از 8 تیر ماه تا 7 مرداد ماه سال 93 در بوستان قائم در دست اجرا است.
 
شایق اظهار داشت: در این طرح نمایشگاه بزرگ میوه‌های قرانی با برپایی غرفه‌های اسامی میوه‌هایی که در قران  ذکر شده برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری نمایشگاه بزرگ میوه‌های قرانی با برپایی غرفه‌های میوه‌های ذکر شده در قران کریم، غرفه خلاقیت و مشاوره، قران بخوانید جایزه بگیرید، برگزاری مسابقات قرانی، از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
شایق خاطر نشان کرد: برپایی غرفه‌های خیریه های نواحی 7 گانه منطقه 18 به منظور جذب حامی برای ایتام، غرفه هماهنگ یا درمانگاه‌ها، انجمن پرستاری، کلینیک تخصصی ترک سیگار، برپایی ده غرفه با همکاری کانون پزشکان، کودک و مادر، پیشگیری از دخانیات، کانون جوانان و... از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: نمایشگاه ، میوه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار