معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در مراکز فرهنگی و هنری و سرای محلات منطقه خبر داد.

 سید جواد حسینی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در این راستا برنامه های مختلف اجتماعی، مذهبی و فرهنگی با همکاری و مشارکت شورایاری و مدیریت محلات در مراکز فرهنگی و هنری و سراهای محلات ویژه اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود.

وی درخصوص برنامه‌های مدنظر گرفته شده به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) افزود: برگزاری نشست مذهبی پیرامون شخصیت و سیره علمی امام حسن (ع) در سرای محلات ،‌ طرح اکرام با توزیع رایگان نان در سطح نواحی، برگزاری مسابقه چهار گزینه ای پیرامون شخصیت امام حسن مجتبی(ع) در کلیه ی کتابخانه های سطح ، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع " اکرام ایتام" در بوستان تهرانی، اهدای جایزه به کودکانی که اسمشان مزین است به نام امام حسن (ع) از طریق کتابخانه های سطح از جامعه برنامه‌های مد نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع " اکرام ایتام" درخانه‌های فرهنگ و هنرسراهای سطح منطقه ، برگزاری نمایشگاه کتاب، استقرار غرفه خوشنویسی و اهداء دست نوشته با محوریت اسماء اله ، نام ائمه اطهار، احادیث به ویژه از سخنان امام حسن مجتبی(ع) در بوستان تهرانی از دیگر اقدامات به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) است.

سید جواد حسینی خاطر نشان کرد: جشن بزرگ میلاد امام حسین مجتبی(ع) با حضور هنرمندان و چهره های شاخص صدا و سیما در بوستان تهرانی، مساجد شاخص سطح منطقه، آستان متبرک امام زاده معصوم(ع) و سراهای محلات با مضامین دینی و عرفانی شاد و متنوع برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/  
برچسب ها: ولادت ، محلات ، مذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار