ترسیم افق روشن با استفاده بهینه از تمامی قابلیت های مجموعه، داشتن روحیه مشارکتی، تصمیم گیری با محور قرار دادن سود برای جامعه و گروه و همچنین روحیه «کار را از خود دانستن» میسر می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، امین منانی قائم مقام گروه صنعتی انتخاب با تأکید بر مباحث اصلی کار و تولید اظهارداشت: چنانچه وظیفه و عملکرد هر بخش و نیروی سازمانی به طور مشخص، با توجه به هدف کلی سازمانی و بر اساس فرایند مشخص بیان شود در این صورت نظم،کیفیت، سرعت و دقت کارها به طور چشمگیری افزایش پیدا می کند و مجموعه در کمترین زمان و صرف هزینه کمتر به بیشترین بهره وری، راندمان، رضایتمندی کارکنان و مشتریان دست می باید.

وی ادامه داد: استفاده از نیروهای متخصص در بخش های مختلف یک فرایند، کمک شایانی برای کسب خروجی های مطلوب و نتایج مورد انتظار خواهدکرد. دستیابی کامل به نتایج مورد انتظار در گروی استفاده بهینه از تمامی قابلیت های مجموعه، داشتن روحیه کار مشارکتی، تصمیم گیری با محور قرار دادن سود برای جامعه و گروه و همچنین روحیه «کار را از خود دانستن» میسر می شود.

منانی با اشاره به اهمیت توجه به تولید ملی در وضعیت کنونی کشور گفت: شرایط اقتصادی ایران ایجاب می کند که بیش از گذشته به توانمندی های داخلی توجه شود، چرا که صنعتگران زیادی در داخل کشور وجود دارند که با بهره گیری از دانش روز و سرمایه های انسانی ارزشمند فعالیت می کنند و عدم استفاده از دانش و ظرفیت چنین مجموعه هایی برای اقتصاد کشور مضر است.

قائم مقام گروه صنعتی انتخاب در خصوص قابلیت های متعدد در بزرگترین مجموعه تولید کننده لوازم خانگی کشور یادآورشد: گروه انتخاب توانسته با استفاده از نیروهای متخصص، ایجاد فرصت های شغلی متعدد، تولید محصولات با کیفیت و بکارگیری آخرین فناوری ها به عنوان یکی از پرافتخارترین مجموعه های صنعتی تبدیل شود که به گفته بسیاری از مسؤولان الگوی مناسبی در همه حوزه ها باشد.

وی با بیان اینکه مباحث تحقیق و توسعه در گروه صنعتی انتخاب از جمله موارد با اهمیت محسوب می شود، گفت: متخصصان ایرانی در این مجموعه با انجام پژوهش های متعدد و متداوم سعی بر پیشرفت مستمر گروه صنعتی انتخاب دارند و گروه نیز با صرف هزینه های زیاد راه را برای تحقیق و توسعه باز گذاشته است، این امر باعث شده در سال های اخیر شاهد پیشرفت چشمگیر و افزایش کمی و کیفی در تولید محصولات باشیم، تحقیقات اخیر و زحمات بی وقفه افق روشنی را ترسیم کرده و در آینده نزدیک نیز شاهد اوج شکوفایی و پیشرفت در گروه صنعتی انتخاب خواهیم بود.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصفهان ، ترسیم ، افق ، روشن ، گروه ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.