قاسم افشار خواننده ترانه وقف پرنده ها و رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون و سریال او یک فرشته بود مهمان شبهای شیدایی می شوند.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛ قاسم افشار خواننده 49ساله که آلبوم های «خواب گریه ها» ، «قرمزته» ، «برای خاطر تو» و «بازیگر» را در کارنامه دارد با حضور در برنامه شنبه شب شبهای شیدایی که ساعت 1بامداد از شبکه یک پخش می شود حضور دارد و یکی از ترانه های زیبایش را برای حاضران در استودیو این برنامه می خواند.
 
رضا توکلی بازیگر 54 ساله و پرکار سینما و تلویزیون که با سریال گام آخر پابه عرصه بازیگری گذاشت دیگر مهمان شبهای شیدایی است او با حضور در این برنامه از اولویت هایش برای انتخاب یک نقش می گوید .
 
گفتنی است؛ شاید بتوان گفت رضا توکلی کمتر کاری را رد میکند و میکوشد هر طور شده با مخاطبانش ارتباطی نزدیک داشته باشد . از توکلی تا به حال کارهایی چون او یک فرشته بود ، زیرزمین ، چارچرخ و… را شاهد بودهایم . او تاکنون در نقشهای متفاوتی ظاهر شده است ، از طنز گرفته تا جدی و حتی منفی .
 
دوازده صندلی ،گندم، قند تلخ  و خیلی دور خیلی نزدیک از فیلم های سینمایی است که  رضا توکلی در آنها ایفای نقش کرده است.
 
خاطرنشان می شود؛ ویژه برنامه شبهای شیدایی کار ی از گروه حماسه و دفاع شبکه یک سیماست که هرشب ساعت 22 در باغ موزه دفاع مقدس و در حضور مردم ضبط و شب بعد از شبکه یک سیما پخش می شود.
 
اجرای این برنامه را عبدالله روا برعهده دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار