شاعران جوان در جلسه دیدار با مقام معظم رهبری با شاعران خوش درخشیدند.

عباس براتی پور شاعر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: وجه امتیازی که دیدار امسال با مقام معظم رهبری نسبت به سال‌های گذشته داشت، این بود که تعدادی از شاعران فارسی زبان خارجی در این جلسه حاضر بودند، این شاعران از تاجیکستان، افغانستان و هندوستان آمده بودند.

وی افزود: شاعران فارسی زبان خارجی در جلسه دیدار شاعران با مقام معظم رهبری شعر خواندند و مورد توجه ایشان قرار گرفتند. شاعران جوان در جلسه دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب خوش درخشیدند.

این شاعر ادامه داد: تاثیری که دیدار مقام معظم رهبری با شاعران بر شعر می‌گذارد، بسیار درخشنده و جالب است. شاعران جوان در این جلسه تشویق و استعدادشان شکوفا می‌شوند.

براتی پور تصریح کرد:‌هر سال که در جلسه دیدار با مقام معظم رهبری با شاعران حاضر می‌شوم،‌ روحیه‌ام بهتر و شارژ می‌شود، ما که نمی‌خواهیم در این جلسه شعر بخوانیم و شعر خوانی در جلسه دیدار مقام معظم رهبری با شاعران سهم شاعران جوان و شهرستانی است.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر شاعران جوان و شهرستانی در دیدار رهبر مقام معظم انقلاب با شاعران، شعر خود را قرائت می‌کنند. در این جلسه کسانی چون حمید سبزواری و سید علی موسوی گرما دودی شعر نمی‌خوانند تا وقت بیشتری در اختیار شاعران جوان و شهرستانی قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شاعر ، شعر ، انقلاب ، براتی ، فارسی ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار