قائم مقام شهردار منطقه 9 تهران گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و در قالب اجرای طرح جهادی ، تمامی مراکز فرهنگی ، مساجد و بوستان های سطح منطقه به سیستم پخش اذان مجهز می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد خبازها قائم مقام شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به طرح جهادی محورهای چهارگانه بانگ اذان ، ترویج نماز و نیایش ، سبک زندگی قرآنی و مسجد کانون نورانی محله در طول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: براساس بررسی کارشناسان و بازدیدهای میدانی انجام شده مشکلات مساجد ، مراکز فرهنگی و بوستانهای سطح منطقه احصا شد و بهسازی و نصب سیستمهای پخش اذان در دستور کار قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: چندی پیش امکان پخش اذان در بوستانهای بزرگ سطح محدوده میسر بود ولی هم اکنون و براساس اقدامات پیشرو و تمهیدات قبلی و تجهیزات فعلی ، این امکان برای تمامی بوستانها فراهم می شود.
 
خبازها افزود: طرح های مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان در بوستانها و فضاهای سبز سطح محدوده در ایام ماه ضیافت الهی مدنظر قرار گرفته و در کنار آن نیز فضاهای معنوی ویژه ای با پخش گلبانگ اذان ایجاد می شود.
 
قائم مقام شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: با توجه به بسترسازی مناسب ، امکان پخش مراسم های مذهبی نیز در این فضاها مهیا شده و علاوه براین ، فعالیتهای دیگری در راستای برگزاری بهینه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده است.
 
براساس این گزارش ، بازدید نظارت ستادی منطقه 9 با حضور شهردار ، قائم مقام ، معاونین و دیگر مسئولان شهری منطقه بصورت مستمر و منظم از مساجد و مراکز فرهنگی سطح منطقه انجام شده تا گلبانگ اذان در تمامی نقاط این بخش از پایتخت طنین انداز شود. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: تجهیز ، مراکز ، بوستان ، اذان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار