دبیر کل ستاد عالی آموزش و پرورش گفت: یکی از بحث‌های جدی سند تحول بنیادین این است که آموزش وپرورش به تربیت همه جانبه ی دانش آموزان تاکید وتوجه نماید.

نوید ادهم دبیر کل ستاد عالی آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، درخصوص جشنواره های فرهنگی وهنری دانش آموزی گفت: در سندتحول بنیادین پرداختن به ساعت‌های وجودی انسان از جمله ساعت زیبا شناختی وهنری تاکید بسیاری شده است.

وی درادامه افزود: یکی از بحث‌های جدی سند تحول بنیادین این است که آموزش و پرورش صرفاً به ابعاد و ساعت علمی دانش آموزان توجه نکند بلکه تربیت همه جانبه‌ای را برای دانش آموزان رقم زند.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه می بایست به تربیت هنری ، زیبا شناختی ، اخلاقی، اعتقادی، سیاسی و اجتماعی دانش آموزان نیز توجه کرد ، تصریح کرد: بنابر این در آموزش و پرورش پرداختن به تربیت دانش آموزان درابعاد مختلف موردتاکید است و برگزاری جشنواره‌ها یکی از مواردی است که در سند تحول بنیادین برآن اشاره شده و آموزش و پرورش از این قالب می تواند این تربیت‌ها را به مفهوم دقیق کلمه انجام دهد.

نوید ادهم در پاسخ به این سوال که آیا موضوع حذف تعطیلی پنجشنبه‌های مدارس در دستور کار شورای عالی آموزش و پرورش است گفت: بحث تعطیلی پنجشنبه‌ها در دستور کار شورای عالی آموزش و پرورش نیست بلکه مصوبه‌ی قبلی شورای عالی آموزش و پرورش تحت عنوان ساماندهی زمان آموزش به قوت خود باقی است و مصوبه‌ی جدیدی در این خصوص نداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیر ، سوال ، حذف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار