فیلم تلویزیونی «حرمت» به کارگردانی و نویسندگی امیرحسین عنایتی و تهیه کنندگی حمید محمد، امروز از کانال 1 شبکه جهانی سحر برای مخاطبان آذری این شبکه به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحراین فیلم با مضمون اجتماعی ـ خانوادگی داستان زندگی دو سارق جوان را به تصویر می کشد که یکی از آن دو در میان راه به دلایلی پشیمان شده و خود را از مسیر پر سنگلاخ عملکردهای خلاف نجات می دهد.
 
فیلم تلویزیونی «حرمت» با به تصویر کشیدن برخی بایدها و نبایدها زندگی که گاهی حصاری در مسیر حرکت انسان به سوی ذات و سرشت پاک و الهی اش می شود سعی دارد به تأثیر عملکردهای هر یک از افراد در مسیر زندگی و چگونگی گذر عمر بپردازد.
 
در این فیلم بازیگرانی چون مهدی امینی خواه، آزاده ریاضی و علی طالب لو در اصفهان مقابل کادر دوربین یاسر زمانی به ایفای نقش پرداختند.
 
شبکه جهانی سحر با زبانگردانی این فیلم تلویزیونی به زبان آذری، مخاطبان را به تماشای آن دعوت می کند. در این کار سعید بحرالعلومی به عنوان مدیر دوبلاژ و گوینده همکاری داشته است. مترجم آن نیز گلی بیاتی است.
 
 یوسف نوعی، لعیا ندیل پور، محمد نوروش، سعید بحر العلومی، یونس نوعی، سعید نوعی و معصومه چابک هنرمندانی هستند که با سرپرستی مهدی حسین زاده در این فیلم به عنوان گوینده حضور داشته اند.
 
"حرمت" به مدت یک ساعت و 21 دقیقه از سیمای آذری شبکه جهانی سحر از ساعت  17.30 پخش می­شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، سحر ، نویسندگی ، آذری ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار