موشک‌های "جی 80 " مقاومت فلسطین ، تردد در شهر تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی را فلج کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار،  موشک‌های "جی 80" مقاومت فلسطین ، تردد در شهر تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی را فلج کرد و ‌صهیونیستهای شهرک نشین را به  وحشت فروبرد.

 گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس پیشاپیش اعلام کرد قصد دارد تل آویو را موشکباران کند.

محافل  رژیم صهیونیستی این اعلام پیشایش گردانهای قسام را پیگیری کردند در حالیکه این امر نشان از  قدرت بالای مقاومت در فرماندهی و کنترل است.

هاشم سید حسن گزارشگر المنار در گزارشی گفت: تهدید و اعلام قبلی و اجرا یک معادله جدید است که مقاومت فلسطین آن را کلید  زده است.

المنار سپس بیانیه گردان‌های قسام در این خصوص را که یکی از مبارزان فلسطینی خوانده است پخش کرد.

این مبارز فلسطینی گفت:گ پس از ساعت نه شب ( دیشب) دوازدهم ژوئیه ، دشمن منتظر موشکهای ما در این زمان باشد."

گزارشگر المنار افزود گردان‌های قسام دیشب ساعت هشت تهدید به موشکباران منطقه تل آویو را با موشکهای جی 80 ساعت نه شب اعلام کرد.

بخشهای نظامی و رسانه ای اسرائیلیها منتظر مانده اند و شهرک نشینان اسرائیلی نیز در وحشت به سر می بردند. این وضع و روز تل آویو و ساکنانش و سران دشمن بود.

ساعت نه به وقت تل آویو همه شبکه های اسرائیلی به پخش مستقیم از تل آویو اقدام کردند.

 مقاومت نیزدر ساعت تعیین شده تهدیداتش را عملی کرد و نخستین حمله نیز شش موشک جی 80 و دو فروند موشک براق 70 به تل آویو اصابت کرد و پیش از آن نیز تعدادی موشک به شهرک‌های دیمونا ، بئر السبع ، اسدود ، اشکول ، حیفا و منطقه غربی نقب اصابت کرده بود.

شبکه ده تلویزیون اسرائیل از اصابت 10 فروند موشک به تل آویو و اطراف آن  خبر داد.

روزنامه هاآرتص نیز اعلام کرد نیروهای امداد به تعدادی از کسانی که دچار وحشت زدگی شده بودند امدادرسانی کردند.

حمله موشکی فلسطینیان به تل آویو باعث شد سران اسرائیل بر تهدیدات خود بیافزایند  بگونه ای که  منابع رسانه ای به نقل از یک منبع نظامی اعلام کردند ارتش اسرائیل عملیات خود را در نوار غزه تشدید خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار