ستاد انتفاضه و قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختیاری در محكوميت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بي‌دفاع غزه بیانه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:
بار ديگر خونخواران اسرائيلي با حمايتهاي آمريكاي جنايتكار كشتارهاي بي رحمانه و نسل كشي مردم فلسطين را در نوار غزه از سر گرفتند و اين بار با حملاتي وحشيانه مردان و زنان، جوانان، كودكان و به ويژه نوزادان فلسطيني را به خاك و خون كشيده‌اند.
آنچه اين روزها در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين و غزه قهرمان مشاهده مي‌شود، بيانگر به بار نشستن نداي مظلوميت و مقاومت فلسطيني‌‌ها در مقابل امپرياليسم جهاني به سركردگي آمريكا است.
مقاومت مردم فلسطين و غزه، سرگذشت غمبار انسان‌هايي است كه دِشنه جنايات خفاشان شب‌پرست صهيونيست را از روبرو، و خنجر خيانت برخي از سران كشورهاي عربي را از پشت بر پيكر رنجور و ستمديده خود به همراه دارند.  
اما استكبار جهاني بداند كه اين جنايت ها بر عمق ايمان ملت فلسطين مي افزايد و بيداري نسل جوان سرزمين پيامبران را با شكوه ايمان و طراوت جهاد و پايداري به همراه دارد.
ستاد انتفاضه و قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختیاری ضمن عرض تسليت  كشتار مظلومانه مردم بي‌دفاع غزه به حضرت ولي عصر(عج)، ولي امر مسلمين امام خامنه‌اي(مد ظله العالي) و مسلمانان جهان،  ابراز اميدواري كرد مردم مومن و روزه‌دار این استان با احساس مسئولیت و حضور حماسي در راهپیمایی روز جهانی قدس، فريادهاي رسا و كوبنده‌ي خود را در حمايت از مردم مظلوم غزه و فلسطين و محكوميت خون‌آشامان صهيونيسم و حاميان آنان را به گوش جهانيان خواهند رساند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.