مشهد/

اختصاص 20 درصد از درآمد مالیات بر ارزش افزوده به عمران روستاها

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي از اختصاص 20 درصد از درآمد مالیات بر ارزش افزوده برای عمران روستاها و شهر هاي زير ۵۰ هزار نفر جمعيت خبر داد.

محمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، گفت: مهمترين کار همه مسئولان تامين رضايت مردم است و مسئولان با مردم صادقانه سخن بگويند و با ديگر مردم هيچ گونه فرقي ندارند و بايد انسجام اجتماعي و وحدت و رضايت مردم را حفظ کنيم.

وي به مشکلات به وجود آمده در عراق اشاره کرد و گفت: عراق يکي از جبهههاي خط مقاومت است و اگر مردم عراق در صحنه بودند امروز اين کشور شاهد مشکلات امنيتي نبود.

دهقان تصريح کرد: عراق به خاطر اينکه مردم به حکومت، جامعه و واقعيتها بيتفاوت بودند و همچنين افرادي که در عراق به حاکميت رسيدند از ظرفيت مرجعيت به جهت ثبات و پايداري استفاده نکردند امروز شاهد مشکلات عديدهاي است.

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: امروز واقعيت اين است که عراق برنامه اصلي نيست بلکه دشمنان هدفشان ايران است.

دهقان به پروژههاي عمراني شهرستان چناران اشاره کرد و گفت: در سال جاري بخش عمدهاي از راههاي روستايي آسفالت خواهد شد و همچنين پروژه قطار شهري مشهد گلبهار به چناران در حال انجام است و در حال حاضر قرار داد 10 کيلومتر آن بسته شده است.

نماينده مردم چناران در مجلس شوراي اسلامي افزود: کنارگذر چناران فعال است و تا پايان سال رسما به بهره برداري خواهد رسيد.

وي بيان کرد: يکي از اقدامات مهم که در مجلس پيگير بوديم اختصاص 20 درصد از درآمد ماليات بر ارزش افزوده براي روستاها و شهر هاي زير 50 هزار نفر جمعيت به جهت خريد و تجهيز ماشين آلات سنگين است که اين مهم نيز در مجلس به تصويب نمايندگان رسيد

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: مالیات ، ارزش ، افزوده ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.