عضو کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سه مفهوم عملیاتی هویت، سبک زندگی و مدیریت بر تغییر سه محور اصلی شورای شهر بر پر کردن اوقات فراغت جوانان است.

 مرتضی طلایی عضو کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به این که بحث  اوقات فراغت یک موضوع چند وجهی است اظهار داشت: بحث پر کردن اوقات فراغت هم از نظر نوع موضوعغ وهم به جهت دستگاه‌های مسئول موضوعی چند وجهی است که در مدیریت شهری با یک رویکرد مذهبی و ارزشی در حال انجام است.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: جهت گیری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی شورا در سال 93 در مجموعه مدیریت شهری که ترکیبی از شورای شهر در حوزه سیاستگذاری و شهرداری در حوزه  اجرایی با رویکرد‌ عملیاتی در سه حوزه فعالیت می‌کند.

طلایی با تأکید بر این که رویکرد شورا بر سه حوزه هویت، سبک زندگی و مدیریت بر تغییر است، بیان داشت: مسیر جهت گیری‌های برنامه‌ها باید ارتقا هویت انقلابی، دینی، ملی و محله‌ای باشد به گونه‌‌ای که اگر فردی در فرد به محله ای که در آن ساکن است احساس افتخار کند و ارزش محله‌اش را درک کند و به آن بی‌توجه نباشد.

عضو کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که سبک زندگی در جامعه امروز بحثی جدی است، اظهار داشت: با توجه به یکی از هدف‌گذاری‌های جنگ نرم امروز تغییر سبک زندگی ایرانی- اسلامی به سوی یک زندگی بی هویتف مادیگرا و فرهنگ ضد ارزشی است. 

بنابراین باید انجام دستگاه‌ها روی این موضوع سرمایه گذاری کنند و جامعه را در ابر تأثیرات و پیامدهای ناشی از جنگ نرم حفظ کنند تا خانواده ایرانی به زندگی و ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی خود افتخار کند.

طلایی خاطرنشان کرد: تغییرات در جامعه ناشی از تحولات اجتماعی به وجود می‌آید و ما باید بر این تغییرات مدیریت کنیم و با تدبیر، برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و اتخاذ سیاست‌ها و جهت گیری‌های لازم ناظر بر این فعالیت‌ها باشیم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: سبک ، فراغت ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار