فرماندار شهرستان پردیس گفت: با تشکیل نهادهای مردمی باید کاری کنیم تا خود مردم از مشکلات شهر جلوگیری کنند.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اجازه ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان را نمی‌ دهیم.

وی ادامه داد: بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی احتیاج به ابتکار، خلاقیت و مشورت با نخبگان شهر دارد و نوعی ارتباط و هماهنگی در این بخش باید برقرار و نهادینه شود

حیدری تصریح کرد: بایدبا تشکیل تشکل‌ های مردمی، راهکار مشکلات را پیدا کرده و روز‌ به روز بتوانیم مشکلات را کمتر کنیم.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: اکنون با روندی که پیش می ‌رویم تا چند سال دیگر بومهن قابلیت زندگی ندارد؛ در بومهن شهرک‌ های بی ‌دلیل، خود به‌ خود و بی‌ برنامه ‌ای ساخته می‌ شود.

وی ادامه داد: روستاهای اطراف بومهن، به طرق‌ مختلف تقسیم، واگذار و ساخته می‌ شود؛ این ‌ها کارهایی است که باید از گذشته برای آن برنامه‌ ریزی می‌شد تا امروز شاهد شکوفایی و بهره‌ برداری از این مواهب بودیم.

حیدری تصریح کرد: در اولویت‌های بعدی استان تهران در بخش استقرار صنایع بود و برخی نخست به تهران فکر می ‌کردند و اگر فرصتی رخ می ‌داد، به این منطقه می ‌اندیشیدند.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: نتیجه این شد که اگر تهران از صنایع آلوده رنج می‌ برد، اینک این صنایع را به اطراف و داخل پردیس منتقل کردند و زمان استقرار این صنایع، متولی خاصی برایشان وجود نداشته است.

وی ادامه داد: اکنون باید به دنبال راه ‌حل برای این مشکل اساسی در شهرستان پردیس باشیم و باید به بخشداری انتقاد کرد که چرا در آن زمان، اجازه استقرار این صنوف مزاحم و آلاینده را به این شکل داده است.

حیدری با بیان اینکه از زمانی که به فرمانداری پردیس آمده‌ام به دنبال حل این مسائل بوده‌ ام،افزود: بعضی به شوخی می گویند که رئیس گروه تخریب شده ‌ایم؛ به دنبال راهکار هستیم و علاقه نداریم کوچک ‌ترین آزاری به سرمایه‌ گذار برسد.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: عده‌ای در کوچه شش متری ساختمان هفت طبقه بدون پارکینگ و استحکام بنا می ‌سازند و منابع طبیعی را تحت اشغال قرار می ‌دهند و فضای تنفس را مانند تهران از بین می‌ برند؛ چاره ای جز دفاع از همه مردم در این زمینه‌ وجود ندارد/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.