مدیر عامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران از ارزانتر بودن محصولات تا سقف 40 درصد در تمام میوه و تره‌بار نسبت به سطح شهر خبر داد.


سید احمد صفوی مدیر عامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کنترل و رصد مستمر نرخ محصولات از مبادی تولید تا سطح شهر گفت: در سازمان میادین نرخ محصولات همیشه از نرخ سطح شهر پایین‌تر است.

وی تصریح کرد: قیمت محصولات در سازمان نسبت به سطح شهر در گروه محصولات پروتئینی گوشت، تخم‌مرغ، مرغ حدود 9 درصد، در گروه کالاهای بسته‌بندی از 5 تا 15 درصد و در گروه میوه و تره‌بار با حدود 40 درصد ارزانتر است.

صفوی، عنوان داشت: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تلاش دارد که برای خدمت‌رسانی با کیفیت بیشتر به شهروندان نرخ محصولات را ارزانتر از همه جا به آنها عرضه کند.
وی افزود: این سازمان همچنین تلاش دارد در تمامی نقاط شهر تهران نرخ یکسان را برای محصولات به شهروندان عرضه کند تا فرقی بین قیمت محصولات شمال و جنوب تهران وجود نداشته باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: سازمان میادین میوه و تره‌بار امیدوار است به زودی بتواند دست واسطه‌ها را در قیمت گذاری کوتاه کند و برای محصولات نرخ‌گذاری واقعی انجام دهد.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران بیان داشت: این سازمان به منظور رفاه حال شهروندان در مناسبت‌های مختلف سال نیز تمهیداتی در نظر گرفته تا بتواند محصولات خود را در گروه‌های مختلف محصولات از جمله گوشت، مرغ منجمد، برنج اروگوئه و شکر را با تخفیف به شهروندان ارائه دهد.

صفوی، در پایان خاطرنشان کرد: کارگرانی که در حال حاضر در میادین و بازارهای این سازمان مشغول به کار هستند برای آنها امکانات رفاهی از جمله خوابگاه و حمام احداث شده است تا حقی از آنها ضایع نشود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: قیمت ، محصول ، میوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۱ ۲۳ تير ۱۳۹۳
سلام بعد از سال ها هنوز مرجع خاصی متولی قیمت گذاری و کنترل اجناس در کشور نیست وشبکه بازار هم خودش در جاهایی باعث بی ثباتی قیمت ها وگرانی می شود و شده تبلیغ گران فروشی و در هر شهری یک جنس را با قیمت های یکسان نمی توانید پیدا کنید به کجا باید مراجعه کرد مردم چه گناهی کرده اند
United States of America
meysam
۱۱:۱۳ ۲۳ تير ۱۳۹۳
راس میگه 40% ارزانتر. ولی اشغال تر. هرچی خودشون بخوان بهت میدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۳ تير ۱۳۹۳
البته كيفيت آنها نيز در همين حدود پايين تر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۳ تير ۱۳۹۳
شرمنده آقای خبرنگار این موضوع مربوط به شهروندان تهرانی میشود شهرستانی ها چه کار کنند مگه سایت شما کشوری نیست پس لطفا خبرهای را در سایت بگذارید که به کل کشور مربوط باشد ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۳ تير ۱۳۹۳
با سلام
قیمتها در تره بارها کمی ارزنترند ولی با کمال تاسف بنحل ترین اچناس در این میادین به مردم مستضعف عرضه میگردد چنانچه در واقع این مردم متضرر میگردند.
آخرین اخبار