معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تشکیل مجلس جوانان همانند مجلس دانش آموزی برای توانمند سازی جوانان ضرورت دارد.

گلزاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: از گذشته موضوع تشکیل مجلس ملی جوانان مورد تحقیق و مطالعه بود و توانستیم نخستین جلسه شورای مشورتی مجلس ملی جوانان را تشکیل دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مجلس دانش آموزی از مدت‌ها وجود داشت و با توجه به وجود مجلس جوانان در برخی از کشورها بر این شد جلسه‌ای را با صاحب نظران، افراد فعال در  حوزه ارتباط با تشکل‌های جوانان و دانشجویان تشکیل شود تا اتاق فکری برای برنامه ریزی راه اندازی مجلس ملی جوانان صورت گیرد.

گلزاری در ادامه عنوان کرد: مجلس جوانان امروز باید با توجه به وضعیت روز جامعه تصمیم گیری کند و رویکرد آن توانمند سازی جوانان، سازماندهی آنان،‌ افزایش مشارکت‌های مدنی جوانان باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای برنامه ریزی تشکیل مجلس ملی جوانان یک فعالیت‌، نیازسنجی و کارشناسی خوب باید صورت گیرد تا با توجه به تجربیات داخلی گذشته و تجربیات جهانی در زمینه مجلس جوانان در سایر کشورهای دنیا به تصمیمی درست و منطقی برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جوانان ، مشارکت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار