مراسم جشن بزرگ خجسته سالروز میلاد باسعادت کریم اهل بیت؛ حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) همراه با سفره کریمانه افطار در حرم مطهر امامزاده سید بهاء الدین محمد (ع) شیخ شبان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیر امور فرهنگی قرآنی بقعه متبرکه امامزاده سید بهاء الدین محمد (ع) شیخ شبان گفت: سخنرانی و مولودی خوانی از دیگر بخش های این برنامه است که با حضور اقشار مختلف مردم روزه دار برگزار می شود.

سید احمد احمدی شیخ شبانی افزود:  این مراسم جشن از ساعت 18 روز یکشنبه 22 تیرماه 1393 مصادف با 15 رمضان المبارک 1435 آغاز و با اقامه نمازجماعت مغرب و عشاء و صرف افطار پایان می یابد.

وی گفت: اجرای « طرح مودت » در راستای ساماندهی  جلب و جذب کمک های مردمی و خیرین برای توسعه، عمران و آبادانی بقعه متبرکه هم از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.

گفتنی است؛ آستان حضرت امامزاده سید بهاء الدین محمد (ع) روستای شیخ شبان ( از توابع شهرستان بن در استان چهارمحال و بختیاری )، به عنوان حرم مطهر یکی از امامزادگان کاملاً صحیح النسب و برخوردار از شرایط بسیار مساعد و مطلوب آب و هوایی و جغرافیایی و طبیعت بکر و زیبا، همواره و از دیرباز، با پذیرش سالیانه هزاران زائر و گردشگر از اطراف و اکناف، از مهمترین کانون های فرهنگی، زیارتی و گردشگری استان و منطقه، با پتانسیل های بسیار بالا و منحصر به فرد در ابعاد گوناگون محسوب می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.