خشونت های روزانه اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی به امور معمولی و برنامه های کاری کابینه تل آویو و نظامیان این رژیم تبدیل شده است .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از عرب نیوز ، این پایگاه خبری در مقاله ای به قلم "‌رشید ابوالسمح"‌ خبرنگار سعودی ساکن برزیل نوشت : طی یک هفته گذشته تعداد زیادی از موشک های رژیم صهیونیستی خانه ها و مساجد غزه را بمباران می کند با این ادعا که اهداف حماس مورد هدف قرار می گیرند . بمب گذاری بی رحمانه در یک ساختمان مملو از جمعیت در غزه , انفجار در بیمارستان ها و مدارس از سوی اسرائیل انتقام و جبران بمباران های نیروهای حماس عنوان شده در حالی که در زمان انجام این جنایات اسرائیل ، نیروهای مقاومت هنوز دست به پاسخ دادن نزده بود . 

طی تنها سه روز اول حمله وحشیانه تل آویو به نوار غزه 78 فلسطینی کشته و 550 تن نیز زخمی شدند . بهانه تجاوز این بار نظامیان ربوده شدن سه جوان فلسطینی است که در شهرک های صهیونیست نشین ربوده و پس از چند روز اجساد آنها در همان مکان یافته شد . کابینه تل آویو بلافاصله _ و بدون ارائه سند و ادله _ انگشت اتهام را به سوی حماس گرفت و طی چند روز 400 شهروند فلسطینی از جمله تعدادی از اعضای پیشین حماس که بارها در زندانهای اسرائیلی نیز بوده اند , را بازداشت نمود . 

در ادامه این مقاله آمده است :  در این پروسه خانواده برخی از اعضای حماس نیز به اتهام مشارکت در آدم ربایی بازداشت شدند . اما تا امروز تل اویو هنوز نتوانسته هیچگونه مدرکی برای اثبات ادعای خود ارائه دهد . 

به نظر میرسد که چرخه انتقام گیری صهیونیستها از فلسطینیان بی پایان  است . تلاش های مقامات اسرائیلی همواره بر این بوده که رژیم صهیونیستی را رژیمی مظلوم و تنها دموکراسی خاورمیانه جلوه دهد که قربانی شده است در حالی که این دروغ گویی تقلایی اسرائیلی _ آمریکایی برای تحریف تاریخ می باشد . 

مایه تاسف است که با وجود روشنگری های فراوان و اثبات جنایات گسترده تل آویو علیه ملت مظلوم فلسطین در برهه های زمانی مختلف هنوز هم انسان هایی در کشورها هستند که مردم فلسطین و حق مسلم آنان برای سکونت در سرزمین مادری خود و تلاش برای حفظ و دفاع خاک خود را انکار می کنند . 

هر کسی حداقل مطالعه ای درباره وضعیت خاورمیانه و وقایع این منطقه طی سالهای گذشته داشته باشد بخوبی می داند که مبارزه و تلاش فلسطینیان بیش از 60 سال است که برای استقلال می باشد . از سال 1948 تاکنون حداقل 700 هزار شهروند فلسطینی از خانههای خود در شهرها و روستاها آواره شده و باقی آنان نیز بطور دائمی با تهدید , خشونت و نقض حقوق ملی و شهروندی مواجه بوده اند . 

راه حل ایجاد دو ملت مستقل اسرائیل و فلسطین در کنار یکدیگر هرگز به نتیجه موفق نخواهد رسید چرا که شهرک سازی های صهیونیستی بطور مستمر در حال ساخته شدن بوده و از جنگ سال 1967 بخش های زیادی از سرزمین فلسطینیان توسط رژیم اسرائیل اشغال شده است . 

بسیاری از مجامع بین المللی با حمایت ضمنی از رژیم اشغالگر قدس نسبت به وضعیت رقت بار فلسطینیان بی اعتنا هستند . زندگی برای فلسطینیان ساکن غزه به مراتب ناگوارتر از سایر مناطق این کشور است . مسدود شدن تونل های مصری توسط دولت قاهره موجب کاهش شدید غذا , دارو و سایر مایحتاج ضروری زندگی مردم در این منطقه شده است . 



انتهای پیام /


برچسب ها: مردم ، اوج ، بی عدالت ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار