بهبود اوضاع امنیتی در دمشق و برچیدن شدن موانع از خیابان‌های اصلی منتهی به مرکز شهر باعث سهولت در تردد شهروندان شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، به دنبال برچیده شدن بسیاری از موانع و بازگشایی تعداد زیادی از خیابان‌ها در دمشق، رفت و آمد در این شهر در مقایسه با گذشته بهبود زیادی پیدا کرده است. 

کارشناسان امنیتی بازشدن خیابان‌ها و برچیده شدن موانع را نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجه در تامین امنیت پایتخت و اطراف آن می‌دانند. 

خبرنگار این شبکه در دمشق در گزارشی با اشاره به این که عبور و مرور از خیابان‌های اصلی به سمت مرکز دمشق آسان تر شده است افزود: بهبود اوضاع امنیتی باعث اتخاذ چنین تصمیمی شده است. 

شهروندان ضمن استقبال از این طرح اعلام کردند رفت و آمد ساده تر شده است. این در حالی است که برخی دیگر از شهروندان بیم آن دارند که با برچیده تر شدن این موانع و باز شدن خیابان‌ها حوادثی که پیش از این باعث قرار دادن چنین موانعی شد بار دیگر تکرار شود. اما کارشناسان امنیتی این نگرانی‌ها را مبالغه آمیز می‌دانند. 

یحیی سلیمان نظامی بازنشسته می‌گوید: این کار نشان می‌دهد که اوضاع امنیتی بهبود پیدا کرده است و به وضوح می‌توان آن را دید. اگر حوادث را دنبال کنیم می‌بینیم که از ابتدای ژوئن اوضاع امنیتی ثبات بیشتری دارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار