معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 9 گفت: با راه‌اندازی خط 3مترو در منطقه 19، 30 درصد ناوگان اتوبوسرانی در این منطقه کاهش می‌یابد.

رضا زلفی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به طبع از لحظه افتتاح بهره‌برداری خط 3مترو و راه‌ اندازی ایستگاه‌های مترو در منطقه 19 ناوگان اتوبوسرانی این منطقه با 30درصد کاهش مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی ایستگاه‌ةای آ‍زادگان و قلعه مرغی در بوستان ولایت در منطقه 19 تاکنون تغییراتی در پایانه سروری(عبدل‌آباد) به وجود آمده است.

زلفی اظهار داشت: در این طرح خطوط اتوبوس‌های دلتخواه، انقلاب، صادقیه، فیاض بخش، شریفی، سهیل، راه آهن با توجه به تغییرهای به وجود آمده در  این خطوط ساماندهی می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ساماندهی خطوط اتوبوس‌های سروری، دولتخواه، انقلاب، صادقیه، فیاض بخش، شریفی، سهیل، فیاض بخش، احداث پایانه آزادگان و پارک سوار آزادگان و پارک سوار آزادگان از اقدامات اجرایی این طرح است.

زلفی خاطرنشان کرد: افت مسافران در خطوط اتوبوسرانی پایانه سروری باعث ایجاد تغییر و تحول می‌شود و بر اساس نیاز و با حذف اتوبوس‌های در مسیر خط 3 مترو و کاهش اتوبوس‌ها با کاهش 30درصدی ناوگان اتوبوسرانی در منطقه 19 مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ناوگان ، اتوبوسرانی ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار