"مگان الیسون" درصدد نجات فیلم "بازگشت از مرگ" با بازی "لئوناردودی‌کاپریو" است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ با معلق ماندن پروژه‌ی بعدی "لئوناردو دی کاپریو"، "بازگشت از مرگ" منابع به گزارش داده‌اند که تهیه کننده "مگان الیسون" از کمپانی "آناپورا پیکچرز" برای حمایت مالی این فیلم در حال مذاکره است.  

کارگردانی این فیلم برعهده "الحاندور گونزالس ایناریتو" (بابل) است و ستارگانی هم چون "تام هاردی" و "ویل پولتر" داستان بقای دلخراشانه‌ای است که اوایل قرن نوزدهم روی می‌دهد.  

داستان فیلم براساس تجربه‌های شکارچی خز حیوانات به نام "هیوگلاس" است. "ایناریتو"  و "مارک ال.اسمیت" فیلم نامه را براساس رمان "بازگشت از مرگ: یک داستان انتقامجویانه" (2002) اثر "مایکل پانکه" نوشته‌اند.  

کمپانی "نیوریجنسی" گفته است که در ترغیب کمپانی فاکس برای حمایت مالی شکست خورده است. اگر فیلم به شهر نرسد این کمپانی برای بودجه‌ای که کرده است، خسارت زیادی خواهد دید، چون در قرارداد هاردی آمده است حتی اگر بازی هم نکند دستمزدش را خواهد گرفت اما این موضوع در "دی کاپریو" صدق نمی‌کند.  

علاوه براین‌ها، منابع می‌گویند که "ایناریتو" با تهیه کنندگان کمپانی نیوریجنسی بر سر بودجه‌ی فیلم "بازگشت از مرگ" به مشکل برخورده است. قرار است فیلمبرداری فیلم "بازگشت از مرگ" ماه سپتامبر کلید بخورد. گفته می‌شود فیلمبرداری "بازگشت از مرگ" اگر به ترتیب وقایع فیلمبرداری شود، هفت میلیون دلار به هزینه‌ها اضافه می‌کند.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار