حاجی بابایی درگفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سکوت مجامع بین‌المللی در قبال فجایع صهیونیست‌ها دور از انتظار نیست

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی‌سینای همدان گفت: کسانی که ادعای مدیریت جهان را دارند با ابزار قرار دادن گروه‌های تروریستی و با زور فشار در پی فتح کشورها هستند و این در حالی‌ است که مجامع بین‌المللی سکوت کرده‌اند.

"امیررضا حاجی‌بابایی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سکوت مجامع بین المللی در قبال فجایع غزه، گفت: سکوت مجامع حقوق بشری در برابر جنایات صهیونیست‌ها دور انتظار نیست. 

وی تصریح کرد: کسانی که ادعای مدیریت جهان را دارند با ابزار قرار دادن گروه‌های تروریستی و با زور فشار در پی فتح کشورها هستند و این در حالی است که مجامع بین‌المللی در قبال این مسائل سکوت کرده‌اند. 
 
دبیر سابق جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی‌سینای همدان با بیان اینکه آمریکا حامی اصلی رژیم صهیونستی است، اظهار داشت: این دو کشور که یک هدف را دنبال می‌کنند در سیاست‌های خود در منطقه به بن‌بست رسیده‌اند، لذا با ایجاد تنش و وقوع فجایع سعی در به دست آوردن جایگاه خود دارند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم مقاوم فلسطین با توکل بر خدا در مقابل رژیم سفاک صهیونیستی پیروز شده و بینی‌ تجازوزکاران را به خاک بمالند. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: غزه ، حمایت ، غرب ، مجامع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۳ تير ۱۳۹۳
سلام
تا کی این جنایات باید ادامه داشته باشد بعضی کشورها متاسفانه فقط تماشاگر شده اند چرا ما نیابد مشت محکمی به دهان اسراییل (دشمن قسم خورده اسلام)بزنیم. باید او را به خاک سیاه بنشانیم
آخرین اخبار