کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی فینال معلوم می‌کند که چه کسی آقای گل و بهترین بازیکن می‌شود اما من فکر می‌کنم بین توماس مولر و رودریگرز باشد.

محمد احمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در بازی رده‌بندی درست است که تیم‌های برزیل و هلند هر 2 می‌خواستند در فینال بازی کنند اما باز هم نمی‌تواند بازی بی روحی باشد زیرا برزیلی‌ها به دنبال جبران شکست سنگینشان مقابل آلمان هستند و می‌خواهند با کسب مقام سوم در این جام، از حیثیت خود در فوتبال دفاع کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: برزیل فوتبالی تهاجمی ندارد و سیلوا مدافع وکاپیتان این تیم برگشته و هلند هم تیم خوبی نشان داده اما برای اینکه در مکان سوم جام جهانی قرار بگیرند باید مقابل هلند فوتبال تهاجمی را نشان دهند تماشاگران از این بازی راضی و لذت زیادی را می‌برند.

وی در مورد بازی فینال اذعان داشت: بازی فینال متفاوت است من فکر می کنم آرژانتین احتیاط را در دستور کار خود قرار دهد همانطوری که در برابر هلند بازی کرد آلمان منطقی بازی می کند ضمن اینکه کار دفاعی منسجمی را به نمایش می‌گذارد در حمله هم خطرناک است و شکستن سد دفاعی هر کدام و هر چه زودتر دروازه‌ یکی از دو تیم باز شود فوتبال زیبایی را می توانیم ببینیم.

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: تیم آرژانتین بازی بسته‌ای را به نمایش می گذارد و می خواهد بازی را به وقت اضافه بکشاند ولی آلمان تمایلی به این کار ندارد من فکر می کنم سبک بازی فوتبال آرژانتین برای آلمان سخت باشد اما من فکر می کنم احتمال قهرمانی آلمان بیشتر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من فکر می کنم رودریگز بازیکن کلمبیا بهترین بازیکن جام شود اما اگر آقای گل این دوره از مسابقات شود این مقام را به وی نمی‌دهند اما بازی فینال تعیین می‌کند که چه کسی آقای گل و بهترین بازیکن می‌شود اما من فکر می کنم بین توماس مولر و رودریگز باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار