معاون خدمات شهری و زیست محیطی منطقه 21 خبر داد: همزمان با روز جهانی بدون نایلکس برنامه‌های مختلف و متنوعی درسطح منطقه برگزار خواهد شد.

امیر حسین جابر انصاری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری کارگاه آموزشی در میان شهروندان منطقه، خانه‌های سلامت سرای محلات بخشی از برنامه‌های متنوع روز جهانی بدون نایلکس  است.

وی افزود: کارگاه‌های آموزشی در مهدها و خانه‌های کودک، برگزاری این کارگاه‌ها در مساجد در مورد عدم استفاده از ظروف یک بار مصرف پلاستیکی و برگزاری مراسم پیاده روی نمادین کودکان از دیگر اقدامات این حوزه برای کودکان و نوجوانان است که از همان ابتدا به این مورد توجه ویژه کنند تا در آینده دنیایی عاری از نایلکس و ظروف یکبار مصرف داشته باشیم چرا که تجمع زیستی این زباله ها در طبیعت هرگز تجزیه نخواهد گشت و باقی خواهد ماند.


جابر انصاری ادامه داد: برگزاری مسابقه نقاشی در میان فرزندان پرسنل شهرداری منطقه در دستور کار این حوزه قرار گرفت.


این مقام مسئول تاکید کرد: آموزش چهره به چهره اصناف میوه و تره بار اصلی تهرانسر، آموزش و توزیع ساک‌های دستی پارچه‌ای در میان شهروندان کارگاه آموزشی و کاردستی از ویژه برنامه‌های این روز خواهد بود.


وی تصریح کرد: توزیع بروشور، کود ارگانیک در میان شهروندان هم از دیگر برنامه‌های سطح شهر خواهد بود.


معاون خدمات شهری و زیست محیطی منطقه 21 در خاتمه خاطر نشان کرد: نصب پوستر با مضامین عدم استفاده از نایلکس و کیسه‌های پلاستیکی، اطلاع رسانی از طریق سیستم پیامک، نصب بنر درسطح منطقه از دیگر اقداماتی است که همزمان با روز بدون نایلکس در منطقه اجرا خواهد گردید.

انتهای پیام

 

برچسب ها: برنامه ، نایلکس ، برگزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار