داور ممتاز بین المللی کشتی کشورمان گفت : رسول خادم به عنوان مدیری از جنس کشتی برای مدیریت ورزش اول کشور بخاطر تبعیض های مسئولان ورزش در بحث اعتبارات نسبت به فوتبال و سایر رشته ها مانند کشتی با دست و بال بسته کشتی را هدایت می کند .

بابک امجدی که اهل و ساکن رودهن می باشد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تاکید بر این مطلب که مدیریت از جنس کشتی در فدراسیون زیر بنای ورزش اوا ایران اسلامی را در اردوگاه بین المللی مستحکم کرد ، گفت : رسول خادم به عنوان ریاست فدراسیون با لمس مشکلات کشتی قادر به طرح برنامه هایی راه گشا برای حل کمبود ها و مشکلات این رشته است.

داور ممتاز بین المللی کشتی کشورمان با قیاس اعتبارات اختصاصی به کشتی و بودجه های کلان صرف شده در بدنه فوتبال با انتقاد از مدیریت ورزش کشور از ایجاد تبعیض بین فوتبال و رشته های ورزشی موفقیت آمیز مانند کشتی و وزنه برداری و والیبال در تقسیم بودجه و اعتبار ، اظهار داشت : کشتی با هزینه های کمتر از فوتبال برخلاف این رشته پرطرفدار در کشور توانسته برای ورزش ایران وزنه ای مهم در عرصه های بین المللی باشد .

این داور رودهنی ادامه این مطلب اضافه کرد : بیشتر قرار دادهای فوتبال سوری است و با توجه به اینگونه مسائل حمایت های مسئولان ورزش از این رشته در مقایسه با سایر رشته های ورزشی بیشتر است .

امجدی گیلان و مازندران را قطب های کشتی کشور برشمرد و گفت : قهرمانان و پهلوانان زیادی از دیار گیل مردان و مازندران به صحنه ملی کشتی معرفی شدند و توانستند برای سربلندی ایران قله های قهرمانی را فتح کنند.

داور ممتاز بین المللی کشتی کشورمان در پایان خاطر نشان کرد : تها از جنس کشتی بودن برای خاک کردن مشکلات کافی نیست و برا رسیدن به مرز حل مشکلات نیاز به امکانات و اعتبارات ویژه کاملا احساس می شود ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.