ساری /

آغاز لیگ برتر فوتبال از 9 مرداد

رئیس کمیته مسابقات فوتبال کشور گفت: فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از نهم مرداد آغاز می‌‌شود.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور 16 تیم از نهم مرداد به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های حاضر مشغول جذب بازیکن مورد نظرشان برای حضور قدرتمند در لیگ هستند، تصریح کرد: پایان نقل و انتقالات باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان در لیگ برتر فوتبال کشور تا اول مرداد است.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه دیگر سقف قرارداد برای بازیکنان مد نظر نیست، اضافه کرد: تیم‌ها در ابتدا فصل ردیف بودجه و اعتبار را به سازمان لیگ گزارش می‌دهند و براساس بودجه یک سال بازیکنان و تیم‌شان را می‌بندند.

بهروان با بیان اینکه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور از اوایل مهرماه برگزار می‌شود، گفت: رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز با حضور 24 تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

وی درباره مسابقات جام حذفی فوتبال کشور گفت: این مسابقات امسال با حضور تیم‌های لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم و قهرمان استان‌ها متفاوت‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات فوتبال کشور تصریح کرد: جام حذفی فوتبال کشور تا مرحله یک هشتم به صورت تک حذفی و سپس با شناخت هشت تیم مرحله یک چهارم نهایی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود./س


برچسب ها: فوتبال ، لیگ ، مرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.