مسئولان تدوین برنامه زیر نظام‌های اصلی سند تحول بنیادین از سوی وزیر آموزش و پرورش تعیین شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،‌ مجید رعنایی معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزشیابی شورای عالی آموزش و پرورش و دبیر کمیته هماهنگی و پایش اجرای سند تحول بنیادین گفت : در راستای بند «ب» بخش دوم فصل هشتم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مسئولان تدوین برنامه زیر نظام‌های اصلی این سند تعیین شدند.

وی در ادامه افزود: بر اساس زیر نظام‌های اصلی آموزش و پرورش، بخش‌های اساسی این سند در جهت پشتیبانی از جریان تعلیم و تربیت،‌ انجام رسالت نظام و کمک به تحقق اهداف و کارکردهای آن است.

دبیر کمیته هماهنگی و پایش اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، همچنين اظهار داشت: عملکرد این زیر نظام‌ها،‌ تمام مؤلفه‌های نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند.

وی اضافه كرد: زیر نظام‌ها به منزله وجوه مختلف، پشتیبان نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی به شمار می‌آیند که به طور پیوسته برای تحقق رسالت و کارکرد نظام، در تعامل و تبادل با یکدیگر هستند.

رعنایی در ادامه تصريح كرد: مسئولان تدوین برنامه زیرنظام‌های اصلی سند تحول بنیادین که از سوی وزیر آموزش و پرورش تعیین شدند،كه ازجمله مي توان به علی زرافشان مسئول راهبردی و مدیریت تربیتی، محمود مهرمحمدی مسئول تربیت معلم و تأمین منابع انسانی، عبدالله انصاری مسئول تأمین و تخصیص منابع مالی، محمدحسین ترابی‌زاده مسئول تأمین فضا،‌تجهیزات و فناوری، مجید قدمی مسئول پژوهش و ارزشیابی اشاره كرد.

وی در پایان گفت : مهدی نویدادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش نیز از سوی وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیر طرح تدوین برنامه زیر نظام‌های اصلی سند تحول بنیادین معرفی شدند.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار